čtvrtek 13. dubna 2017

Jak jsem rozpustila vlasy

Konkrétně tento článek slibuji a připravuji už dlouho. Nadšení mě neopouští a několikrát jsem recenzi rozepsala a zase smazala, protože mi přišlo, že stále nevystihuje můj nový vztah s tím, co by měla být koruna krásy každé ženy (čti vlasy). Já a moje vlasy máme zvláštní vztah. Stále se chci tvářit, že mám dlouhé, husté vlasy. Nicméně, to, co mám na hlavě, jsou jemné vlasy, které dost neurvale reagují na každý nešetrný zásah, občas přijdu k ofině, aniž bych chtěla. Navíc mám dost striktní požadavky, co se barvy týče. Chci blond, ledovou, bílou jak čistá A4. Můj vlastní pigment to úplně nedovoluje. O hustotě si můžu také nechat jen zdát. I když vlasů jako takových málo nemám, tak jsou neuvěřitelně jemné. Výsledek pak samozřejmě není nic moc. V posledních letech se mi navíc nedaří překonat délku od lopatek. Konce mi ulítávají. A to jsem se rozhodla změnit. Tedy ne já, ale nový obyvatel mé koupelny jménem Redken. Můj pan Božský.


Upřímně, nastěhoval se s velkou parádou a zabral pořádný kus koupelny. To sice původně nebylo v plánu, ale odpouštím mu. Velká láska, velký prostor :-)

Začalo to nenápadně, když jsem u nás v salonu dostala jen tak náhodou pytlíček se šamponem a kondicionérem All Soft. Láska na první dotek. Asi poprvé po letech mi bylo líto dát vlasy do oblíbeného culíku. Na dotek živé vlasy, lesklé vlasy (což každá blondýna ví, není u této barvy úplně samozřejmé). Musela jsem ho mít.


Skvělá dvojka, jenže já mám vlasy extrémně jemné. Takže potřebuji dostat do jejich řad objem. U Redkenu platí, že každá péče se sestavuje individuálně. Málokomu sedne komplet celá řada přípravků (nicméně moje láska je tak velká, že bych je klidně doma všechny). Volba padla na Volume šampon. Zatěžovat vlasy od umytí si prostě nemůžu dovolit. Šampon u Redken je trochu alchymie. Je to koncentrát, takže se nedávkuje přímo, ale ředí se. Proto je nutné k němu pořídit i ředící lahvičku. Tím pádem ale šampon vydrží neuvěřitelně dlouho! (to jen pro ty, kterým se nelíbí jeho cena :-) )


Řada Extreme je určená pro vlasy poničené chemickými zásahy, ale třeba i žehlením. Jako první si s sebou pan Božský vzal ke mně do koupelny Anti-Snap. Lahvičku, jejíž obsah se aplikuje na znecitlivělé části vlasů. A to už jsem se dostala do fáze, kdy jsem prostě odmítala vlasy svazovat v culíku! Objem nebyl špatný, vlasy si přestaly poletovat, jak je napadne, ztěžkly, vypadají napitě, jsou lesklé a!!! tady pozor, dokonce drží tvar. Jako jo, pan Božský se mnou může zůstat :-)

Protože bych ale ráda překonala délku, kterou si vlasy dlouhodobě drží, pořídila jsem další dvojku, a to Primer, který se používá ihned po šamponu a připraví vlasy na další dávky péče a přímou péči na konečky vlasy. Ty se mi ale v koupelně dlouho roztahovat nebudou, stačí jedno balení od každého, říkal pan Božský.


Poslední součást mé péče o vlasy je Volume sprej. To je asi jediný cajk, který už znovu nekoupím. Jedná se o starší řadu Body Full. Tak jo, výrobce asi věděl, proč udělat inovaci. Takže nahrazen bude modrým Volume gelem.


Je toho hodně, nebudu se tvářit, že není. Jenže, já prostě po letech můžu jít s tím, že nemám vlasy v culíku! A to je u mě asi to nejrozhodující. Btw. díky tomu jsme se rozhodla, že nahradím brýle kontaktními čočkami, taky po letech, brýle mi nejdou k vlasům :-D A dopředu můžu prozradit, že to byla drahá výměna :-)

Vím, že v recenzi chybí tradiční popis struktury jednotlivých produktů a jejich vůně. Jenže, popište strukturu šamponu :-) Vnímání vůně je také neuvěřitelně zásadní a v tomhle případě opravdu nemá vůbec žádný vliv na hodnocení :-)

PS: Na těch konečcích s panem Božským pracujeme :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)