neděle 16. dubna 2017

Clinique - HOT or NOT?

Pokud bych měla vybrat jednu značku, kterou miluji a odpouštím jí, že mě dokáže zklamat, je to bezesporu Clinique. Mám pocit, že neexistuje spotřebitel, který by si z její nabídky nevybral svůj svatý grál, stejně, jako totální propadák. A to tak, že produkt, který jedna uživatelka miluje a vychvaluje až do nebes, druhá zatracuje a naopak.

Sbírku produktů mám od Clinique pořádnou a chvílemi mám pocit, že v tomto případě propadám sběratelské vášni, více, než uživatelskému nadšení :-)


Jestli něco pořádně rozhýbalo kosmetický průmysl, tak to v předchozích letech byly různé chubby sticky. Vyzkoušela jsem jich celou řadu, od různých výrobců, ale právě ty od Clinique mám na rty vážně nejraději. Já vím, že hydratace není 150%, pigmentace je ale něco mezi tintem, balzámem a rtěnkou. Většinou přesně taková, když nemám náladu na plně barevné rty, ale zároveň chci, aby bylo znát, že na tom obličeji jsou :-)



Na snímku nejsou všechny moje oblíbené "tyčky", další mám na stole v práci, další na salonu - mám je ráda po ruce :-) Zatímco poppy je vážně jen velice jemný tint, který v podstatě jen dodá lesk, Mightiest maraschino už je propigmentovaný kousek. Rozdíl je patrný už v názvu, 01 pppn´poppy je tint, 03 mightiest marschino je chubby tick intense. Za chubby sticky dávám Clinique rozhodně jedničku a zatím jsem vážně nenašla lepší máslíčka.

V "tyčkách" Clinique ale pokračoval od rtů na oči. A tady je to vážně průšvih. Alespoň u 01 Bountiful Beige. Koupit si oční stín za více 500 korun, kterým si maximálně odřete oční víčko, je vážně k naštvání. Tenhle kousek jsem dostala od "mojí Lucky" a shodly jsme se na tom, že i když se na první pohled jedná o vážně krásnou barvičku, na oči jí prostě nedostanete. A čím více se budete snažit, tím spíš budete mít barvu víčka červenou od podráždění :-) Je extrémně suchý, pigmentace se na kůži přenést v podstatě nedá a i při swatchování jsem měla vážně problém. Palec dolů, je mi líto :-(


Poslední tyčka, kterou vlastním, je krémová tvářenka. A i tady mám problém. Je způsoben ale ve velké míře mojí pletí. Možná, že kdybych měla tvářičku jako broskvičku, bude fantastický. Ale protože mám na tvářích jizvičky, dostanu ji maximálně do nich. Výdrž také není nic moc - je krémová až až a postupně má tendence jednak blednout, což je vlastně dobře, protože za druhé, sjíždí. Ale odstín je to krásný, alespoň v podání 01 amp´d up apple :) Další problém mám s přepudrováním, kdy je vážně krémová až tak, že se mi přenáší na štětec, i když si myslím, že nejsem amatér :-) Takže další kousek? Ano, ale jen pro můj sběratelský pocit :-)


Stálicí je u mě Clinique anti-blemish solutions - zabiják na pupínky. Nebudu tvrdit, že je to nejlepší zabiják, jakého znám, není, ale tady se prostě projevuje více než kde jinde můj patriotismus :-) Je to Clinique a je to asi miliontá lahvička, kterou mám. Takže když jsem dostala další od "mojí Lucky", chvíli jsem se culila jako měsíček.


Z adopce pochází make-up Beyond perfecting, což by měl být produkt spojující výhodu make-upu, korektoru a zároveň vykouzlit přirozeně matný vzhled bez efektu masky. Tak tady zatím vůbec nejsem přesvědčená. Jednak mi úplně nevyhovuje způsob nanášení aplikátorem. Nejsem zvyklá ťupkat rovnou na obličej a následně roztírat. Jsem zvyklá pracovat přes ruku. Navíc, odstín 9 Natural je natural možná pro majitelky snědé pleti, já budu ráda, když bude natural v případě totálního vrcholu léta :-) Zatím jej tedy provázejí spíše rozpaky, možná ale, že v létě budu plesat a vynášet ho do nebe. Uvidíme.


Dalším kouskem, který právě testuji, je noční maska, která by měla dodat totální hydrataci do pleti. Pravda je, že se s dehydratací pleti až tak nepotýkám, takže si spíše užívám ten pocit, že dodávám šťávu a nepoužívám ji jako denní (tedy noční) péči každý večer. Pleť ale umí krásně zjemnit a určitě to není poslední balení. Kdybych si ale měla vybrat, zda noční masku, nebo raději ikonický třetí krok v podobě hydratace pod denní krém, kterých jsem měla lahviček už několik, volba je jasná a jdu do třetího kroku.
                          

Zleva: Makeup 9 Natural, Chubby Stick: 01 poppy, 03 maraschino, 01 beige oční stín, 01 apple tvářenka

Možná to teď vypadá, že jsem Clinique produkty pěkně strhla, ale já je mám vážně ráda, všechny :-) Ať už pro jejich vlastnosti, nebo jako sběratelské kousky. Někdo sbírá známky, někdo rozjasnovače, já prostě ujíždím na Clinigue :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)