neděle 18. září 2016

Lancome Visionnaire korekční krém pro vyhlazení kontur

Lancome a já je nekonečný příběh. Stále se snažím najít v jeho řadách krém, který ve mně a mojí pleti vzbudí ono "ách" a já se na první namazání zamiluji. Zatímco ikonická řasenka Lancome je z mého pohledu to nejlepší, co jsem letos měla na řasách, při testování krémů už to taková sláva nebyla. Proto jsem neváhala, když byla možnost vyzkoušet krém, který slibuje korekci pleti.


Co krém, který stojí v 30 ml balení kolem 1 000,- korun, slibuje?
Výrazně stahuje póry, redukuje vrásky a sjednocuje texturu pleti. Krém účinně vyhlazuje a definuje kontury tváře, má příjemnou texturu a dobře se nanáší a vstřebává.
Krém odhaluje vláčnější, pěstěnější, zářící a rozjasněnou pleť, která je viditelně omlazená a příjemná na dotek. Krém Lancôme Visionnaire účinně působí proti známkám stárnutí a obsahuje unikátní molekulu, která proniká hluboko do vrstev pleti, kde stimuluje její obnovu a omlazení. Krém výrazně snižuje výskyt pórů a vrásek, pozoruhodným způsobem odstraňuje nedokonalosti pleti a známky poškození způsobené UV zářením a akné. Přípravek francouzské značky Lancôme představuje hladší, zjemněnou a mladistvou pleť bez chybiček.





To bychom měli popis výrobce. Nejsem si jistá, zda jsem úplně cílovou skupinou (chápejte, povadlé kontury?), ale pokud mi něco slibuje snížení výskutu pórů a odstranění nedokonalostí pleti způsobené mimo jiné i akné, sem s tím a pokud možno formou plného kamionu. Budu to preventivně asi i jíst.




Krém je poměrně hutný, jemně parfémovaný. Ano, můžu podepsat, že pleť pěkně vypíná. Co se ale týče korekcí, tak s mojí discolorací pleti vinou akné a starších jizviček, si neporadil. Umí pěkně vyplnit některé jizvičky, ale z mého pohledu se jedná opravdu jen o optický efekt, z něhož ráno už není vidět nic. Spotřeba krému je také poměrně vysoká - hodně se vpíjí do pleti, ta není přemaštěná, osobně jsem ale pozorovala nedostatečnou hydrataci, kterou dokáže odhalit následně make-up - na tvářích mi nezvykle rychle oxydoval.


Rozhodně nad krémem nelámu hůl. Z Lancome krémů je zatím asi nejlepší, co jsem vyzkoušela. Jeho efekt, i když jen krátkodobý, je opravdu fajn. Ale pokud to srovnám s mým oblíbeným krémem, prostě tam chybělo tam i tentokrát to "ách". A to hlavně při srovnání cena - výkon. Upřímně ale říkám, že pokud by mi jej někdo daroval, rozhodně to nebude Danajský dar, používat ho budu ráda. Sama za sebe do něj ale investovat nebudu a mnohem raději si dojdu pro další Lancome řasenku. Tam totiž trvá ono "ách" navzdory její ceně :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)