úterý 12. července 2016

Rimmel London - Kate balzám na rty

Balzám na rty je asi nejčastějším doplňkem dámských kabelek. Osobně se bez něj neobejdu a i když mám pocit, že rty mažu méně, než bych měla, nosím jich hned několik v kabelce, další mám u počítače v práci, v kuchyni, v koupelně.... Většinou mi vydrží dost dlouho, některé najdu až ve chvíli, kdy už nejsou použitelné. Dodržuji jediný rituál, a to je večerní používání oleje na rty od Clarins. V drogerii jsem ale neodolala ani balzámu na rty od Rimmelu z edice Kate. Už jen ten obal stojí za to, aby měl své místo v kabelce.


Začnu obalem, který se mi, jak už jsem předeslala, opravdu líbí. Připomíná rtěnku, ale v něžnějším balení. Jsem infantilní, ale i potisk na víčku je jedním z důvodů, proč má balzám plusové body :-) Teď k tomu důležitějšímu, obal je poměrně bytelný, víčko drží.

Po otevření najdete balzám v klasickém rtěnkovém tvaru. Na první pohled mi evokuje propolis - je to dáno asi tou barvou. Tím si získává další sympatie. Zda propolis obsahuje, nevím, ale tím, že tyčka ve mě tento dojem vzbuzuje, má další bod k dobru.


Zanedbatelný není ani fakt, že balzám krásně voní. Vůni neumím úplně popsat. Ovocná? Květinová? Pro mě prostě příjemná.


Co se míry hydratace a výživy rtů týče - no, buďme upřímní, olej na rty to není. Spíše lehčí balzám. Míra hydratace určitě není špatná a chvíli i na rtech vydrží, jinak ale nemám pocit, že by si poradil například s prasklinou na rtu. Nemůžu se ani, bohužel, podepsat pod výroky typu, že zhydratuje rty na osm hodin. Buď mám rty zmlsané, nebo je chyba na straně marketingu :-)  Je to opravdu jen lehčí hydratační záležitost, než výživný balzám, který rty zregeneruje. Co je pro mě poměrně podstatné, je SPF 15, které výrobce uvádí - s věkem se tak nějak častěji dívám i po tom, jaký faktor který produkt obsahuje.

Produkt roku to pro mě asi nebude, dávám tomu ještě čas, ale myslím si, že mám i lepší kousky. Na straně druhé, pokud se podívám na cenu, která je v drogerii tuším do 100 korun, určitě se jedná na drogerie o lepší produkt, který může směle konkurovat podstatně dražším výrobkům.

Vyzkoušeli jste jej?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)