úterý 19. července 2016

Poklady v mé kabelce

Zjistila jsem, že mám těžkou kabelku. A to tak, že dost. Takže jsem začala přemýšlet, co v ní vlastně všechno mám. A došla k překvapivému zjištění - nejvíce místa v ní zabírá kosmetická taštička. Zároveň jsem si uvědomila, že je opravdu nacpaná hlavně produkty na rty - a že většinu z nich vytáhnu maximálně jednou za dva měsíce :-)


Rtěnky jsou samostatná kapitola. Potřebuji je, miluji je - a používám je, ke své škodě, většinou minimálně. Důvod je jednoduchý - tím, že jsou v kabelce, tak mají absenci při ranním líčení v koupelně a přes den už většinou nestíhám a nevzpomenu si na ně.

Zbožňuji všechny, které v kabelce nosím. A když jsem vybírala, kterou z nich bych mohla z taštičky vyndat - nevybrala jsem a zůstaly v ní všechny :-))

Většinu z nich už jsem na blogu ukázala.



Baví mě Pupa - je skvělá, na rtech vypadá úžasně, výborně se nanáší. Zamilovala jsem se do matovky od Bobbi Brown - opět super kousek.

MAC jsou hlavně srdeční záležitost - a ruku na srdce, super nude odstín mi nesluší. Přesto se nedokáži dokopat k tomu, abych jej vyndala. Naučila jsem se kombinovat jej s ostatními rtěnkami.

Červená Sephora je opět rtěnka, bez které už asi neumím žít - neuvěřitelný odstín se skvělou pigmentací.

Hodně mě baví i červená tužka Color Drama od Mabellin. Výborně se s ní pracuje a hrozně ráda ji používám s máslíčkem na rty od Astor.

O pomádě na rty od Rimmel London jsem psala o dva články níže - fajn lehká záležitost na okamžitou hydrataci rtů.


Zjistila jsem, že když nějaký produkt miluju, tak ho vážně miluji :-) I proto se mi neplánovaně v taštičce objevily dvě stejné konturovací tužky od Eveline Cosmetics v odstínu Rose, což je, podle mě, naprosto univerzální odstín, s nímž se i krásně vyplňují rty. Za pár korun tužky, které mají plus za odstíny, za výdrž, za velikost a konečně i za ořezávátko ve víčku. Mají polosuchou konzistenci, takže se mi s nimi dobře táhne kontura rtů, jsou poměrně syté, propigmentované a na kontuře drží dlouho.

Červená konturovací tužka Gabriele Salvet byla v drogerii v podstatě jediná, která nejvíce sedla ke rtěnce Sephora. Vlastnosti má v podstatě obdobné, jako výše uvedená, jen je možná o kousek více krémová, takže má po pár hodinách tendenci se rozpíjet.

Právě jsem si uvědomila, že musím do balíčku, který posílám o dům dál, přidat bezbarvou tužku na rty od Essence - z mého pohledu silikon, který mi dokáže, jako snad jediná věc na světě, ucpat póry kolem rtů! A to jsem na ni četla tolik kladných recenzí. Dostala jsem před časem v podstatě co do funkce totožný kousek od Mary Kay. Vím, že mluvím o úplně jiné ceně - ale také mluvím o úplně jiném efektu. Essence rtěnku neudrží, MK to zvládne. Essence ucpe póry, MK ne. Takže plánuji udělat škatulata.

Stejně tak poputuje pryč bílá tužka na oči od Essence. Vysouvací tužka je z mého pohledu totálně suchá, chtěla jsem ji na vnitřní spodní linku, jenže kdybych se zbláznila, tak kromě podrážděného oka jiný efekt neudělá. Mám moc ráda Essence laky, ale v případě ostatních produktů prostě nemám štěstí.

Mezi tužkami mám i černou klasiku od Nyx, což je poměrně povedený kousek, skvělé krémovější provedení a úžasná pigmentace. Na oku je možné ji klidně zaměnit s gelovkou. U mastnějších víček jsem si všimla, že má tendenci se po čase obtisknout, ale u sebe jsem to zatím nezpozorovala. Možná je to dáno i tím, že vždy používám bázi pod oční stíny.


Zpět ke rtům. Lesky obecně moc nemusím. Nemám ráda, když se mi rty lepí, nebo naopak mají klouzavý povrch. Benefit lesk byl součástí jedné z kazetek, kterou jsem si koupila. Má krásný odstín, na rtech udělá jen nádech, krásně voní. Předpokládám, že miniatura mi společnost ještě nějaký čas bude dělat společnost, protože se zdá být bezedná. K tomu, abych si ale koupila plné balení, to asi nebude.

Eveline Cosmetics přišel před časem s novinkou. Produktem s obsahem kyseliny hyaluronové, který slibuje zvětšení rtů. Jak už značka ukázala u lesků na rty Volume, dokáže si pohrát s ostřejšími ingrediencemi, kdy rty tak trochu na základě toho "otečou". U tohoto produktu dotáhli složení ještě o trochu více k dokonalosti, z mého laického pohledu přidali pigment, který podpoří při pravidelném používání, které je v návodu, efekt větších rtů - probarví ty vaše až k přirozené kontuře, tedy i na světlejších místech rtů. To všechno by bylo super a fajn. I barva, struktura a prvotní efekt se mi líbí. Přesto jsem se ale rozhodla, že na e-shop nezařadím. Důvodem je to, že po chvíli začne produkt na rtech - nevím, puckatět? Prostě, když chcete přidat další vrstvu, musíte neprve kapesníkem odstranit tu původní. Protože z předchozí vrstvy zbydou na rtech částečky produktu. Možná, že to dělá jenom mě, ale snažím se na e-shop dávat produkty, za kterými z nějakého důvodu stojím. Netvrdím, že jsem vyzkoušela všechny, které na shopu jsou, takový borec nejsem, ale pokud mám o některém pochyby, jde z kola ven.


Kdo nezná, nebo spíše nepropadl, máslíčkům na rty? :-) Po Clinique, který už jsem dávno dávno vypotřebovala, jsem se dostala k červenému máslíčku od Astor. Už jsem o něm psala, bylo v německém časopise a je úžasné. Skvělý odstín i pigmentace, úžasná struktura a rty s ním i po něm krásně vláčné. Jediné, co můžu vytknout, je obal, z něhož se dost rychle ošoupala písmenka :-)

Aktuálně mým nejpoužívanějším produktem je máslíčko od Skeyndor. Oproti Astoru je na rtech jiné - asi více rtěnkovaté, než máslíčkaté. Ale ten odstín! Není růžový, není červený, není to klasický nude. Rty s ním vypadají, jako by se jednalo o vaši přirozenou barvu a na ní trochu, ale opravdu jen trochu, lesku. Takový ten zdravý "šmrnc". Na rtech vydrží dlouho a nanášet se dá i bez konturovací tužky. Jednak se trefíte a jednak to prostě není klasická rtěnka. Mám ho chvíli a už teď vím, že to bude produkt, který budu kupovat opakovaně. V tuto chvíli je to ale limitka, která se dá zakoupit pouze dohromady v balení s CC krémem (o kterém se brzy také rozepíšu).


V taštičce nosím i další "malé velké" nezbytnosti. Charity Pot od Lush je nutnost, kterou by měla mít každá milovnice kosmetiky povinně hned několikrát (ano, mám :-) ), gel Dettol nosím v kabelce hlavně kvůli dceři, která má potřebu pořád na něco sahat, mezizubní kartáček je bez komentáře, platíčko s žlutými prášky je NO-spa - první pomoc pro žlučníkáře :-), tedy když neodolám a dám si třeba topinku. Na obočí jsemo pravdu vysazená, fakt že fakt ( i proto chystám článek o pernamentu ), takže v taštičce nechybí ani kartáček na úpravu obočí. Miniaturu parfému mám jako první pomoc, ale vážně se mě neptejte, na co mám v taštičce knoflík :-D Nevím, netuším, ale snažila jsem se být poctivá a když už tam je, nafotit i ten :-)))

Právě jsem odhalila moji půlkilovou taštičku, která je, samozřejmě, jak jinak, než růžová :-) Uvažovala jsem, že si dám do kabelky menší "vydání", ale to bych se asi musela rozloučit s některými produkty, takže to neklapne.

Pochlubte se na mém FB, jaké poklady skrývají ty vaše :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)