čtvrtek 9. června 2016

Spotřebováno - duben + květen

Poslední dva měsíce mi krabičku spotřebovaných produktů pořádně zaplnily. Došla mi řada oblíbených kousků, které už jsem stihla nahradit, u některých produktů ale musím říci, že jsem ráda, že jsem si konečně sáhla na dno.

Udělejte si kávu, přehled je tentokrát delší :-)


Na dno jsem si už poněkolikáté sáhla u šamponu a kondicionéru Mane ´n Tail. Oblíbenci, kteří jsou v mé koupelně opakovaně. Teď zkouším jejich bylinkové brášky a už mám připravenou další recenzi. Přímo na tyto produkty si můžete recenzi přečíst ZDE. Za mě mají 100%.


Nejvíce produktů, které jsem vypotřebovala, patří k péči o pleť.

Na dně byl i můj njoblíbenější odličovač na oči Yves Rocher - dvoufázový expresní odličovač s chrpou. Ódy jsem na něj pěla ZDE. Zásoby odličovače mám nevyčerpatelné, nakupuji jej za zhruba 119,- korun, jakmile se mi do ruky dostane slevový kupón. Vždy mám v zásobě 4-5 kousků. Opět 100%.


Za must have považuji dlouhodobě i Krásné ruce z Havlíkovy apotéky. Na blogu už jsem o něm také psala, rozhodně se společně s dalším krémem na ruce, tentokrát z řady Mane ´n Tail, který je bezedný, dostane mezi produkty roku. Má zasloužených 100%.



Nevím, nakolik se rozepisovat o produktu na vlasy John Frieda, který u nás není dostupný a já si pro něj jezdím do Německa. Mám už několikáté balení - jedná se o volume sprej, který nanáším na mokré vlasy ke kořínkům. Pomáhá mi udělat objem, a to tak, že na dva dny. I když nosím vlasy neustále sepnuté, starám se o ně a ani culík nechci mít jako myší ocásek. Nelepí, nezatěžuje, reálně dodává objem. Stojí v přepočtu kolem 150,- korun. Dalších 100%.



Úplně nevím, co psát o odlakovači. Osobně od odlakovače nečekám, že mi bude pečovat o nehty nebo nehtové lůžko, na to mám jiné produkty. Od odlakovače čekám, že bude prostě rychle odlakovávat, nebudu si nehty šmrdlat půl dne. To Cien z Lidlu splňuje, plus má dávkovač s pumpičkou, který je úplně skvělý. Opět produkt, který kupuji opakovaně. Má 100%.



Lush je moje srdcovka. Mám moc ráda jejich produkty, obchůdek, marketing. Ano, v tomto případě u mě možná polovinu lásky dělá "pohádka", kterou Lush prostě umí. Asi u každé značky už se mi stalo, že se našly produkty, které znovu nepořídím. Většinou to není o tom, že by byly špatné, jen prostě nejsou vhodné pro moji pleť.


Zatímco pleťovou masku Magnaminty miluji a nakupuji stále dokola (má logicky 100%), u masky Ayesha jsem neměla šťastnou ruku. Maska se v překladu jmenuje Vráskožrout a mojí pleti nesedla. Po každé aplikaci se mi na pleti vyrojily pupínky. Takže z mého pohledu - už znovu ne a dávám 50%.


Na doporučení jsem si pořídila pleťový krém Imperialis. Měl by sedět i mojí pleti, která je jeden den suchá, druhý den mě odmění pupínkatou parádou a je jí jedno, že už se začínám blížit čtyřicítce (tak jo, jsem ráda, že pleť na to nehraje, věk je jenom číslo :-D ).

A tady to opět nebyla úplně šťastná volba. Krém nedělal nic - používala jsem jej na noc a ráno efekt nula nula nic. Ano, chci od krému, aby po něm byla pleť hezčí. Póry nezanášel, to mu musím přiznat, ale ráno pleť nevypadala nijak odpočatě, zhydratovaně, prostě nic. I když jsem ochotná za krém na pleť dát klidně i několik set, za 525,- korun čekám prostě víc. Body dolů, znovu jej nepořídím a dávám 75% za to, že nezanášel póry.

Opět 100% dostane můj malý oblíbenec - New Charity Pot. Na blogu už jsem o něm psala několikrát, musíte ho mít. Pro jeho vůni, balení, texturu a proto, že budete pomáhat. Výmluvy, že do Prahy je to z ruky neberu, mají ho i na e-shopu :-)


Z pleťovky jsou dnes už v koši i tři dražší kousky - teoreticky dva, které byly v plném balení, třetí byla miniatura, která ale v plném balení patří k dražší kosmetice.


Upřímně ráda jsem sáhla na dno séru od Kiehl´s - Clearly Corrective Dark Spot Solution. Jak miluji jejich noční olej na pleť, v tomto případě jsem se se sérem nesžily. Roztírání prsty po obličeji nebyla žádná hitparáda, zlepšilo se to až s Lirene kartáčkem/masážítkem. Ani tak ale nemám pocit, že by sérum cokoli na pleti dělalo - červená místa zůstala červená a až mnohem později jsem zjistila, že je primárně určené na pigmentové skvrny a sjednocuje pleť. Tímto zdravím paní prodavačku, která mi jej prodala speciálně na jizvičky na pleti. Za téměř 1300,- korun jej fakt znovu potřebovat nebudu a zůstanu věrná jejich Midnight Recorvery Concentratu. Z mého pohledu 50% a to jen proto, že nedokáži posoudit, co dělá s pigmentovými skvrnami, které nemám.



Jen zbytek krému na mě čekal v tubě od Nuxe. Krém jsem si koupila vloni v létě v Paříži, protože odjet z Paříže bez Nuxe oleje, parfému a něčeho dalšího navíc, to by byl hřích. Krém byl jedním slovem super. Tak akorát mastný i pro smíšenou pleť, po jeho aplikaci pleť nepnula, byla přiměřeně zhydratovaná, přesto vypínal, krásně voněl a v neposlední řadě mi nezanášel póry. Benefitem je i fakt, že není drahý, a to ani u nás. Koupíte například na parfums.cz, kde jsem ale aktuálně našla jen variantu pro suchou pleť. Krém jsem v zimě nepoužívala, takže jsem na jaře jen domázla aktuální zbyteček, abych se přesvědčila, že si jej musím znovu koupit. Má zasloužených 100%.



O miniatuře Lancome jsem psala ZDE, takže nebudu dlouze popisovat. Asi je výborný, ale není to idál pro moji pleť. Takže 70% bez přesvědčení, že jej potřebuji.


Stejný výsledek má i další Lancome krém - jejich legendární Hydra Zen. Koupila jsem jej v Německu v paletě miniatur. Zatímco řasenku doslova zbožňuji, sérum ze setu jsem po dvou použítích poslala dál. Krém jsem vypotřebovala, ale když vezmu v úvahu, kolik stojí plné balení, docházím k názoru, že jej opravdu nepotřebuji. Wau efekt opět nenastal. Dávám 80% a doporučuji spíše pro normální až suchou pleť.


Žádné velké rozepisování, olej na rty Clarins má asi milion procent :-) Obzvlášť za to, že firma zařadila do stálé nabídky i původní limitky a ovocné verzi. Medová byla super, ale malinová je prostě malinová :-) I když, upřímně, vidím trochu rozdíl v textuře? Dávám 100%.


Úplně do sucha jsem vypotřebovala i Conclear Paris Berlin, i když v tomto případě převážně pro zákaznice. Sama pod očima moc věcí nesnesu a možná i díky péči o oční okolí ani nemám co maskovat. Conclear má přiměřenou cenu 410,- korun, krásně projasňuje a jeho barva sedla snad každému. Má opět 100%. 


Poslední produkt je tu tak trochu navíc - jedná se o dětskou kosmetiku. Protože jsem ale hlavně máma a vím, že mě čtou i dámy, které překročily třicítku a děti mají, zařadila jsem jej. Značku Bebe mám ráda a vozím si jí pro dceru z Německa. U sprchového gelu jsem se ale nemohla dočkat, až sáhneme s dcerou na dno. Možná i díky tomu, že od produktu pro děti čekám krémovou péči a ta v této lahvičce nebyla. Ani vůně nebyla příjemná tak, jak jsem u Bebe zvyklá. Takže, s klidem vyhazuji prázdnou lahvičku do koše a dcera už si hrdě přinesla mýdlo Washed The Kids, tedy Medíka od Lush (ano, je krásně vidět, jak děti kopírují rodiče - dcera ve svých šesti letech miluje Lush a po každé návštěvě Prahy jí musím odtud něco přivézt :-))



Uf, věcí v koši skončilo dost, u některých jsem opravdu ráda, jiné produkty jsou stálice. Znáte některé z těchto produktů? Používáte je? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)