středa 15. června 2016

Micelární olej - hot or not?

Jakmile slyším slovo olej, moje duše plesá. Navzdory tomu, že mám pleť smíšenou, oleje jí dělají vážně dobře. Tentokrát na trh přišla s micelárním olejem firma Garnier. Po zklamání s jejich klasickou micelární vodou, která asi 99% lidí vyhovuje a mně dělá paseku, obzvlášť, když se mi dostane k očím, jsem byla vážně zvědavá, jak si povede tento produkt.



Jedná se o dvoufázový produkt, takže je krásně vidět, kde začíná a končí olej a micelární voda jako taková.  Po smíchání vznikne mléčná tekutina.



Upřímně řečeno, oči jsem přímo odličovat nezkoušela. I moje odvaha má svoje hranice a ty v tomto případě určila hned parfemace. Voní krásně, o tom žádná, ale vůně je na můj vkus dost agresivní a právě ta zastavila pokusy odličovat oči.

S makeupem si poradí. Spotřeba kosmetických tamponků je ale docela vysoká, takže ji používám ve dnech, kdy mám na pleti jen BB krém.




Parfemace, jak už jsem psala, je silnější, květinová. Produkt mě na pleti mírně, a teď berte uvedené slovo s rezervou, štípe. Hlavně tam, kde se mi hojí nějaká neplecha. Zkusila jsem zajet s tamponkem až do očního okolí a ráno jsem oči normálně otevřela, takže tady problém také nemám.



Co mi trochu vadí, je fakt, že po odlíčení jí prostě na pleti cítím. Nemám pocit "nahé" pleti a nechce se mi nanášet ihned krém. Takže si, paradoxně, pomáhám další micelárkou, abych odstranila micelárku číslo jedna :-) Stačí ale jen jemně přejet obličej a ten divný pocit je pryč.



Rozhodně jsem ji nezatratila, používám ji hlavně o víkendech, kdy se snažím dávat na pleť co nejméně dekorativky. Tam svoji službu udělá.  Mimo jiné by měl i pleť zklidňovat, to jsem osobně nijak nepocítila a trochu se bojím, že citlivá pleť by odvařená nebyla, ale pokud máte pleť normální a slabost pro oleje, tady asi vedle nešlápnete.

Vzhledem k tomu, že produkty Garnier jsou často v akcích, je možné ji koupit i za jen něco málo více než sto korun.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)