úterý 7. června 2016

Laky Essence v přímém přenosu

Ve chvíli, kdy musely dlouhé nehty potažené gelem dolů, abych mohla líčit a nehrozilo, že klientce vypíchnu oko, přišla po dlouhé pauze opět potřeba laků. Z procedury lakování nehtů jsem si udělala ritiuál, v podstatě je to jediná hodina v týdnu, která patří jenom mně, při které relaxuji, nemůžu se zvednout a jít cokoli dělat, abych si lak nepoškodila. A abych tu hodinu co nejvíce využila, protože prostě neumím dělat věci jednoduše, pustila jsem se po letech znovu i do nailartu.

S tím přišla potřeba barevných laků, hodně velká potřeba barevných laků, jak do palety barev tak i množství. Laky Essence patří mezi finančně dostupné a co si budeme povídat, paletu, jako má Essence, má málokterá firma.



Asi u každé firmy jde najít Top produkty, stejně jako ty slabší. Essence není výjimkou. Nikdy jsem úplně nepropadla jejich dekorativce, často jsem narážela na to, že i když je cenově dostupná, zůstala v mém případě nevyužitá. Opět to ale berte tak, že co člověk, to názor a že patřím mezi ty, kteří si rádi připlatí a obětují trojmístné, v extrému i čtyřmístné, částky za kosmetiku.

Začnu těmi laky, které jsou z mého pohledu tím nejlepším v sortimentu, a to nejen Essence, ale napříč celou drogerií a troufnu si říci, že strčí směle do kapsy i mnohem dražší laky.

Ve chvíli, kdy jsem objevila The Gel nail polish, mohla jsem se pustit do nailartu. Neuvěřitelně široká paleta kvalitních laků, které se mnou dají celý týden. A to tak, že celý! V neděli nalakuji a do další neděle se rozhodně nemusím za své nehty stydět. Laky jsou syté, poměrně hutné, mají skvělý kartáček, se kterým stačí 2 tahy. Nehtům dodají objem.


V tomto případě je černá opravdu černá, růžová je sladce růžová a žlutá kryje přesně tak, jak láká lahvička. Ti z vás, kteří mě sledují na Instagramu, vědí, jak moc se dokáži s laky vyřádit. Platí u mě ale jedna zásada - vždy používám vytvrzovač nehtů Eveline Cosmetics (ano, to je ten přípavek, díky němuž mám pevné nehty a neštěpí se mi) a vždy používám Top coat, aby lak na nehtech zůstal bez odřenin.


Konkrétně Gel-look je velká paráda za málo peněz a i když mám jiného favorita v Top coatech, opět od Eveline Cosmetics, tak v tomto případě mám zkušenost, že s laky Essence si lépe rozumí právě tento.


Bází a Top coatů jsem od Essence vyzkoušela více. Nail Candies je roztomilý lak s roztomilou barvou a vůní, který mě ale úplně na zadek neposadil. Ice jsou z mého pohledu dost vyhozené peníze - aneb, čekala jsem jiný efekt, než nabízí. Hardening nail base není rozhodně špatná, ale třeba výše zmíněnému Eveline se nevyrovná.


Vloni jsem v drogerii v Itálii narazila na toto duo. Upřímně nevím, zda se prodávalo i u nás, ale barvy se mi moc líbily a rozhodně jsem v tomto případě nesáhla po špatné kombinaci.


Loňské léto do drogerií přineslo i edici Nauti girl a já jsem neodolala nádherné námořnické kombinaci. Jen, nevím proč, v našich drogeriích se edice objevila koncem září?! Obecně, všechny edice jsou například v drogeriích Rossmann s velkým zpožděním, na což si stěžuje řada blogerek, některé limitky se do nich ani nedostanou. A navíc ještě platí, že každá drogerie má jinou logistiku, takže já třeba stále ještě vyhlížím sladce modrý lak - což má být v kombinaci s růžovým letošní letní must have na nehtech.


Nude zachvátilo svět a Essence reagoval edicí I love trends. Lak jako takový se mi moc líbí, jeho barva je skvělá, kryvost i výdrž dobrá. Ale - na mých rukách vypadá tragicky.



Pokud bych měla říci, pro které výrobky na nehty Essence už si znovu nepůjdu, jsou to:
Nail art magnetics - nedělal na nehtech nic, a to jsem samozřejmě dokoupila i další propriety, aby dělal efekty. Mimo to je na nehtech hrozně ošklivý.
Power Pastel french manicure - nepěkný efekt na nehtech
Hardening nail base - i když není drahý, nehty mi prostě nezpevnil tak, jako můj oblíbenec - v tomto případě se asi nejedná úplně o chybu laku jako takového - mám ráda ale jiný
Ice top coat - tady jsem opravdu sáhla vedle, efekt na nehtech se mi nelíbí a rozhodně mi nepřipomíná rozdrcený led, a to tak, že ani z vlaku


Co můžu pochválit, jsou cenově dostupná udělátka na nailart - kulička na zdobení, houbičky, štětečky - za málo peněz plno muziky a nevidím důvod, proč za něco podobného dávat větší peníze. Tady Essence boduje.



Kdo mě sleduje na Instagramu, některé zdobení nehrů právě laky Essence už viděl i s tím, jaké konkrétní byly použité. Snažím se fotit pravidelně každý týden, i když někdy na to, upřímně, zapomenu. Malá ukázka toho, co se dá s laky Essence vytvořit (v některých případech jsou použity i laky jiných značek, ale Essence vždy :-) Více na Instagramu)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)