sobota 16. dubna 2016

Záchranáři na horší dny - SOS péče na neplechy

To, že moje pleť se řídí názvem měsíce, v němž jsem se narodila, je z předchozích článků už jasné. Dělá si co chce a navíc nerespektuje ani žádná pravidla. Menší projevy akné se projevují naprosto neplánovaně, nečekaně bez jakéhokoli pozorovatelného vzorce. Postupem let mi toho pod rukama prošlo opravdu hodně a stálicemi mezi záchranáři jsou opakovaně 3 produkty.

Pozadí k produktů poskytla profesionální fotografka Sonrisa (www.sonrisa.cz)

Složení mé SOS péče je tak trochu zvláštní. Najdete v ní produkt za pár korun, stejně, jako proslulého zabijáka za několik set. V prvním případě se jedná o Clearasil - Akut Pickel Gel. Produkt, který si kupuji v německém Kauflandu a stojí asi 3 Eura. Věc doslova za hubičku, v drogeriích u nás jsem zatím nenašla konkurenci. A to jak cenově, tak výkonem. Slibuje, že zklidní akutní pupínek do 4 hodin. Pod to se úplně nepodepíšu, ale rozhodně urychluje hojení. Průhledný gel je možné použít i během dne na makeup ve slabé vrstvě. Nezaruší, že po jednom namazání se pupínek stáhne a okamžitě zmizí, ale rozhodně zkracuje dobu, kdy musím "nádheru" nosit na tváři. Je to asi 4 balení, které jsem pořídila.


Další produkt už je z trochu dražší "poličky". Pořídila jsem jej poté, co jsem četla více než pozitivní recenzi na blogu u Rendy z Ordinarylife. Obecně se totiž ukazuje, že co sedne Rendě, sedne i mě - s přihlédnutím k věkovému rozdílu, který není úplně zanedbatelný :-) Clinique Anti-blemish solutions je doslova zabiják. Pokud se Vám podaří se na pleti neplechu rozrýpat, věřte, že po nanesení zmíněného gelu uděláte v koupelně zajímavý taneček :-) Pálí, a to tak, že dost :-) Je co do účinku silnější, že Clearasil, což, i vzhledem k jeho ceně, tak nějak předpokládáte. Opět urychluje dobu hojení. Nevýhodu spatřuji spíše v tom, že gel po zaschnutí nechá na pleti vrstvu, takže pod nebo na makeup nepoužívám, je to pro mě spíše večerní péče. Na internetu koupíte za zhruba 400,- korun. Cena vyšší, ale! Funguje a tahle malá lahvička vám navíc bude dělat společnost dost dlouho. Stačí nanést opravdu minimum.


Poslední produkt není primárně určený na problémy pleti. Cicabio Lotion je vodička, která se po zaschnutí mění v bílý pudr. Jedná se o zklidňující reparační vodu na podrážděnou pokožku, určenou pro použití pro celou rodinu. Vysušuje a neutralizuje mokvající místa, obsahuje antibakteriální komplex. Najdete v jejím složení například oxid křemičitý. Je to v podstatě opak Cicabio krému, protože Lotion opravdu hodně vysušuje! A to je vlastně i důvod, proč mi pomáhá. Když už se mi podaří nějaký pupínek potrápit před zrcadlem ručně, je jasné, že se zanítí a pár dní mi bude dělat společnost. Lotion mi opravdu pomáhá tu dobu, co s pupínkem musím žít, snížit na minimum. Stačí večer nanést (na romantiku zapomeňte, bude Vám to neobvykle slušet, partner to ale neocení :-) ), ráno smyji zbytek pudru a pupínek je bez zánětu a může se začít hojit. Biodermu mám obecně moc ráda a rozhodně mě nezklamala ani v tomto produktu. Takže, není určen na akné, ale v mém případě je to opravdu bezva pomocník. V lékárně stojí do 300,- korun.



Jaké pomocníky používáte na neplechy Vy? Máte nějaký super tip? Podělte se o něj :-)

Děkuji fotografce Soně (www.sonrisa.cz) za poskytnutí fotografií, které slouží jako pozadí k produtům.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)