úterý 26. dubna 2016

Paletka Douglas - hodně muziky za málo peněz?

Paletku očních stínů Douglas už jste na blogu viděli - ukázala jsem ji hned, jak jsem si ji domů přivezla z Německa a dávku "lajků" získala i na mém instagramu. Stojí ale opravdu za to?




Paletka má krásný a bytelný obal. Stíny se ukrývají v plechovém pouzdru, které je z mého pohledu opravdu povedené - rozhodně neudělá ostudu. V pouzdru se ukrývá dvacítka různých stínů v podstatě napříč barevným a hlavně nositelným spektrem. Modrou divočinu v ní nehledejte, Douglas u této paletky sázel na použitelnost a nositelnost, takže pod víčkem jsou odstíny, které využije každý. Paletku používám téměř čtvrt roku a nejen pro líčení mé maličkosti, ale i zákaznic, takže u některých stínů už opravdu šoupu o dno.


A po třech měsících používání:


Přesně je vidět, které odstíny jsou z mého pohledu použitelné, a to nejen pro své barvy, ale i při líčení samotné. U dna jsem v odstínu, který je opravdu Nude a používám ho při No make-up make-up líčení očí. Obvykle jej doplním totálně čokoládovým odstínem (vlevo dole). Ten sice obsahuje třpytky, ale na kůži nejsou vůbec vidět. Pod zmíněným vyšoupaným odstínem Nude je další podobný, který ale má v mém případě barvu kůže tak věrnou, že ani při No make-up make-up není vidět absolutně vůbec. A hlavně, jeho pigmentace není zdaleka tak dobrá, jako u oblíbeného stínu. Celkově, pigmentace jednotlivých stínů se hodně liší, a to i v případě tmavého spektra barev. Paradoxně tu platí, že čím světlejší stín, tím lepší pigmentace.

                 

Jak už jsem psala v prvním článku, když jsem si paletku pořídila, chce to bázi - bez ní se nejen pigmentace vytrácí, ale navíc se stíny i slévají do vrásek na očním víčku. Protože mám ráda bázi Too Faced a zkoušela jsem je jen na ní, můžu tuhle kombinaci doporučit. S jinou bází jsem nezkoušela, takže nemůžu soudit, za to jsem zkoušela bez báze a tam můžu říci, že po třech hodinách už je téměř po líčení.


Suma sumárum - za 10 Euro je to bezva kup. Dvacet stínů v širokém spektru, které se dobře nanášejí, výborně se s nimi pracuje v přechodech jednotlivých barev. Někde musíte sice přidat, aby intenzita byla přesně taková, jakou chcete, ale pokud se líčíte rády a neomezujete se jen na základní odstíny, takhle kráska neurazí. Neřadí se sice mezi moje top produkty a M.A.C. je třeba úplně jiná kategorie, ale za tuhle cenu jsem v ruce asi zatím nic jiného v podobné kvalitě neměla. Pokud srovnám s paletkami z drogerie, které jsou často mnohem dražší, než kovová krasavice Dougals, tak tohle je opravdu podstatně větší paráda :-) 

Omlouvám se za fotky "použitého" produktu, ale představovat a psát o něčem, co není vyzkoušené, není úplně moje parketa. Navíc, chtěla jsem ukázat to, co často říkám i zákaznicím na kurzech - občas je dobré se zamyslet, kolik stínů z paletky skutečně využijete a spočítat si, na kolik peněz použitelné stíny nakonec vyjdou. Koupit paletku za tisíc korun, která hraje všemi barvami a nakonec z ní použiji barvy tři, to není umění. Vyplatí se pak zainvestovat třeba jen do tria stínů, které jsou sice na první pohled drahé a stojí stejně, jako paleta celá - gramáž je ale jinde, je vyšší a často stíny kvalitnější, než celá paletka. Pokud bych mluvila za sebe a nebrala v potaz, že paletu používám i při líčení, tak z 20 stínů mám oblíbených asi šest. Jenže u produktu za 10 Euro, který navíc ráda používám i pro zákaznice, byl tohle můj osobní kup roku :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)