sobota 19. března 2016

Too Faced: Ano nebo Ne?

Too Faced je fenomén. Znám jen velmi málo blogů, kde by nebyl štítek s touto značkou. Co si budeme povídat, svět už dávno zachvátilo čokoládové šílenství a Too Faced se stal "něčím víc", než jen klasickým stínem, bází, tvářenkou (dosaďte si podle svého). Osobně jsem z této značky vyzkoušela minimum, vlastně jen dva produkty, které vlastním. Takže, hodnotit budu opravdu jen na základě toho mála, co jsem zkusila a je dost pravděpodobné, že "čokoholky" se mnou vůbec nebudou souhlasit.


V mém kosmetickém (nebudeme si nic nalhávat, taštička to není) košíku je aktuálně Boudoir Eyes paletka a báze na oči. Pokud bych soudila jen podle prvního zmíněného produktu, bázi bych si nekoupila (opět velké díky Rendě z ordinarylife-my.blogspot.cz ).

A tím už jsem vlastně všechno prozradila :-)


Paletka ukrývá 9 stínů a v místě, kde je zrcátko, je ještě malý manuál, který poradí, jak stíny používat.



Rozložené jsou naprosto logicky na denní, klasické nebo fashion líčení a jednotlivé stíny mají naprosto dokonalé názvy. Na pohled úžasný výběr barev, kdy základní stín má největší gramáž.

V Day sekci je to bílý stín In The Buff, který mám ráda a je to znát i na jeho používání - nejedná se ale o máslovou texturu, je spíše prašnější. Fuzzy Handcuffs je meruňkový odstín, který je, z mého pohledu, málo pigmentovaný. Voulez-Vous používám minimálně, i když má poměrně máslovou texturu, nějak mi jako odstín nesedí. Celkově se jedná o málo pigmentovanou řadu, opravdu na denní líčení, v podstatě až No make-up make-up look.

Vlevo základní stín, vpravo nahoře Fuzzy Handcuffs, dole Voule-Vous
Sekce Classic ukrývá saténový Satin Sheets který je ze všech tří základních odstínů nejvíce pigmentovaný. Sugar Walls mám opět ráda, používám jej při líčení brunetek, hodně jim sedí. Garter Belt je opět spíše prašný stín, který používám na oční ohyb, raději, než jeho vrchního soukmenovce a v případě nouze i u některých klientek na úpravu obočí. Počítejte ale s větší prašností.


Spodní řadu nepoužívám v podstatě vůbec. Birthday Suit je máslový, ale z mého pohledu málo pigmentovaný, Lap Dance není odstín, který byste jinde nenašly a poslední v řadě, French Tickler, je černý stín, který pro nízkou pigmentaci vypadá spíše šedě, má dost třpytek, které opravdu opadávají při nanášení a prašnost tak skvělou, že z vás zvládne udělat pandu.


Podtrženo sečteno - paletka, z níž ve skutečnosti používám 3 stíny, ostatní opravdu jen nárazově a spíše ve spojení s jinými, kdy je přímo na očním víčku vymíchávám, 3 v podstatě vůbec. A to jsou tyto kovové paletky tak oblíbené! Takže mě asi berte s rezervou, ale pro mě osobně byla zklamáním. Žádná velká pigmentace, prašnost, barvy, které jsou spíše až nude (to je ale moje chyba, že jsem si vybrala zrovna tyto - na první pohled byly neutrální a vlastně to byl důvod, proč jsem ji pořídila).

Pak přišla nutnost pořídit si novou bázi na oční stíny. Báze od Make-up revolution, o které jsem se na blogu už také zmínila, je pro mě spíše mastným stínem. Mám rozjasňující variantu, která má hnědý podtón a těžko se s ní pracuje v případě, že chcete jiné líčení, než zlaté. Váhala jsem mezi NYX a Too Faced. Nakonec mě přesvědčila Renda a báze mi začala říkat "paní". A já jí zbožňuji. Je světlounká, nezmění barvu víčka, extrarychle zasychá a stíny na ní drží a drží a drží.... Za cenu necelých 400,- korun máte bázi, která vám vydrží opravdu dlouho, protože na víčko jí stačí dát o velikosti špendlíkové hlavičky, v balení je přitom 11 gramů.

Skrblík ve mně pláče, množství vytlačené na ruku by mi stačilo na týden používání :-D 
Báze po rozetření prstem

Resumé? Je to 1:1. Jak už jsem zmínila, nemám čokoládu, která dobila svět a kterou všichni milují, mám ale bázi, která má světový úspěch také. Takže i vlastně nezbývá nic jiného, než pořídit nějaký další produkt, abych to rozsekla :-D

Jak jste na tom s Too Faced vy? Poradíte, který produkt bych si měla zakoupit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)