úterý 15. března 2016

Pravidelní pomocníci v péči o vlasy

Stejně, jako mám "aprílovou" pleť, mám štěstí i na vlasy - jsou extrémně jemné, tím pádem to i vypadá, že jich moc nemám. To sice není pravda, ale rozhodně se nepyšním silným vlasem, který dodá efekt bujné, husté hřívy. Spíše naopak - vlasů dost, ale slaboučkých, jemných, které bez podpory prostě wau efekt rozhodně nedělají. Protože je navíc pravidelně melíruji a stále se snažím dojít k platinovému efektu v melírech, trpí o sto šest. Takže pak se snažím je vždy hýčkat, než je znovu ztrestám v neustále snaze udělat z nich padlý sníh :-)


Péče začíná samozřejmě u mytí vlasů. Téměř rok používám Koňský šampon a kondicionér. Jsou to snad první produkty na mytí vlasů, po kterých nejsou vlasy tak jemné. Neumím to asi dost dobře popsat, ale jsou hrubší. U šampónu a kondicionéru nečekám, že z nich budu mít naprosto zdravé vlasy - schválně, jak dlouho si myjete vlasy šamponem? Minutu, dvě? Za tu dobu nemůže žádný produkt, z mého pohledu, proniknout do vlasu a účinně jej zregenerovat, obzvlášť, když se jedná o produkt k opláchnutí a ještě má za úkol i odmastit. Kondicionér je přeci jen silnější kalibr, ale regeneraci čekám od produktů, které mají delší reakční dobu.
Trochu jsem odbočila :-) Takže, koňské produkty mi sedly, a to tak, že už se jedná o několikátá balení a pokud máte tak "prima" vlasy, jako já, doporučuji :-)
Další produkt, který používám opakovaně, je Silver od Loreál. Šampon, který stahuje žlutý nádech z promelírovaných a odbarvených vlasů. Upřímně, rozhodně to není produkt, který by moje vlasy přijímaly s vděčností. Je to driák a je pravda, že umí do fialova zbarvit i ruce. Po 3 minutách smývám, používám maximálně jednou týdně, spíše jednou za týdny dva. Umí, co slibuje, proto, i přes výhrady, zůstává v koupelně. Oproti jiným mi alespoň nikdy nepopálil pokožku hlavy a žlutou stahuje úžasně.


Co se speciální péče týče, mám ráda růžový Orofluido olej. Jednak je růžový a voní :-), ale hlavně si umí poradit s konečky vlasů a vrátit je do formy. Stačí 4 kapky vetřít večer do vlasů - protože je to olej na vlasy, pochopil výrobce, že po něm nemůžou zůstat mastné ocásky. Krásně se do vlasů vstřebává. Orofluido pečující produkty mám vůbec ráda a není to první lahvička, jejímž obsahem krmím vlasy. Používám opravdu každý večer - vtírám do poslední třetiny vlasů a vlasy pak jen dám do volného drdolu, než jdu spát. Zároveň do 1/2 vlasů dávám do mokrých vlasů po umytí.

Druhý produkt si vozím z Německa, jedná se o Volume sprej John Frieda - součást vlasové péče, která u nás, alespoň co vím, není dostupná a když už na ní náhodou narazíte, tak za poměrně vysoké ceny. V Německu rozhodně drahá není. Mají mimo jiné celou řadu pro blond a melírované vlasy a jejich produkty používám už tuším 6 let. Sprej se stříká ke kořínkům před fénováním a právě díky němu mám alespoň trochu objemu, který vydrží s přehledem 2 dny (pokud bych vlasy neměla neustále v culíku nebo drdolu, bylo by to asi víc vidět). Oproti pěnovým tužidlům má výhodu i v tom, že produkt nemusíte nanášet na celé vlasy a nerve se mi tak s olejovou péčí.

Ke speciální péči řadím i suchý šampon Batista, který už je dobře dostupný i u nás. Je to moje topka mezi suchými šampony, pomáhá mi ve chvíli, kdy ráno zjistím, že jsem večer neměla být líná a měla jsem si ty vlasy umýt, i když vypadaly, že ještě jeden den budou OK. Mimo to, že budete mít bílý hřeben, když jej budete vyčesávat, na blond vlasech i klasická varianta vypadá super - vlasy nejsou mastné a odbarvené pramínky mají super odstín :-) Koupit se dá jak ve voňavých variantách, tak i ve variantách podle barvy vlasů. Protože u blond vlasů se nebojím bílých map, jedu si vesele ve voňavých variantách. Zatím jsem nenašla konkurenta, zkoušela jsem Balea suchý šampon, ale nesedl mi, dostala jsem vzorek Lush suchého šamponu, ale tam jsem měla ze vzorku problém s nanášením a netroufnu si ho proto soudit.


Poslední věc, kterou používám při mytí vlasů pravidelně, je hřeben Tangle Teezer. Tento je přímo určený k použití na mokré vlasy. Jakmile si dám kondicionér nebo masku, hřebenem produkt ročešu po celé délce vlasů a pohodlně tak pokryji všechny vlasy. Navíc si s ním vlasy rozčesávám o umytí a po nanesení oleje, protože nechci mít mastný klasický kartáč - riskovala bych, že si ráno zbytky oleje nanesu do celé délky a vlasy budou o to dřív mastné. Jeho úkolem je šetrně rozčesat mokré vlasy, aniž by je trhal a to v mém případě sedí.



Máte tip ještě na nějaký fajn produkt? Co používáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)