pondělí 21. března 2016

Nehty potažené sametem - set Pupa

Ve chvíli, kdy jsem začala s líčením, musela jsem se rozloučit s nehty, které jsem nosila ozdobené gelem. Z více než 1,5 centimetru dlouhých nehtů jsem přešla na délku, která nepřesahuje bříška prstů. Zákaznice by totiž neocenily, až bych do nich sem tam "rejpla" dlouhým nehtem. Už více než rok jsem tak odkázaná sama na sebe, alespoň co se laků a případného zdobení týká. Pokud na nějakém laku vidím, že je dlouhotrvající a ještě rychloschnoucí, už s ním kráčím k pokladně. Naposledy jsem ale sáhla po trochu jiném způsobu zdobení, než jsou například samolepky. Set mojí oblíbené italské značky Pupa s názvem Načechraný samet (Fluffy Velvet). Navzdory tomu, že na fotkách vypadá jako námořnická modř, ve skutečnosti je to nádherná švestková barva. A samet navíc :-)


Dlouhotrvající lak na nehty má neskutečně úzký štěteček. Navzdory tomu, že jsem si zvykla na širší štětce se zakulacenou špičkou, pracuje se s ním naprosto precizně. První nanesená vrstva laku je suchá ze pět minut a pokud bych používala jen ten, klidně bych po jedné vrstvě a pěti minutách mohla říci, že je hotovo. Kryvost má výbornou a lesk úžasný. Jenže já se vydala na cestu, v jejímž cíli je samet :-)


Samet jako takový tu obstarává lahvička plná "chloupků". Nevím, jak jinak nazvat materiál, který je v ní ukrytý. Podle návodu se po pěti minutách, tedy zaschnutí první vrstvy, nanáší vrstva druhá a na tu se hned z lahvičky sypou chloupky. Doporučuji dělat nad podložkou a postupovat opravdu nehet po nehtu - první ruku jsem nalakovala celou najednou, jenže lak schne opravdu rychle a než jsem nasypala materiál, už na některá místa nechytl. U druhé ruky už jsem byla chytřejší :-). Ještě malý tip, před tím, než přebytečný materiál z okolí nehtu i nehtu samotného odstraníte štětečkem, je fajn opatrně na chloupky na nehtu máčknout - více se jich přilepí do laku, samozřejmě tím pádem i hlouběji a na samotný efekt je bohatší.
Co se trvanlivosti týče, nečekejte, že budete mít nehty týden v kuse sametové - vlákna reagují na otěr, na krém na ruce, na vlhkost. Postupně se z nehtů vytrácejí. Nicméně, a to je až s podivem, na efektu nehtů to neubírá - stále zůstává struktura, takže zhruba pět dní s tímto lakem rozhodně parádu uděláte.


A teď už spíše ve fotkách, jak vypadají jednotlivé kroky:







Tak a teď informace o tom, kde koupíte. Co jsem tak hledala, nekoupíte :-( Co ale můžete zkusit, je kontaktovat e-shop Kosmetika Milano, který jako jediný u nás tuto značku prodává. Popř. sáhnout po jiné sadě, která je aktuálně v nabídce, a to Messages - mimochodem, moc hezký set za aktuálně výbornou cenu. A když už na jejich stránce budete, nezapomeňte kouknout na letošní novinku - úžasnou Dot Shock tvářenku, kterou jsem se rozhodla, že musím mít :-) Zatím kolem ní jen kroužím myší, ale k tomu, abych klikla, mám čím dál tím blíže :-)

Zdroj: www.kosmetikamilano.cz
 


Zkoušeli už jste některé Pupa produkty? Jaké s nimi máte zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)