středa 23. března 2016

Gelová náplast na rty se zlatem i šnečím slizem

Ráda zkusím cokoli, obzvlášť, pokud je to růžové :-) A na brzdu nešlápnu ani ve chvíli, kdy se jedná o produkt, který obsahuje šnečí sliz. Ne proto, že mám něco proti šnekům, ale slovo sliz příliš lichotivé není. Vyvažuje to slovo zlato (jo, jsem straka a ta jásá) a fakt, že gelová náplast značky Missha je třpytivá :-)


 Gelová maska se ke mně dostala vlastně náhodou. Přihodila jsem jí k nákupu, aniž bych dopředu věděla, do čeho jdu. Značka Missha je ale tak trochu zárukou toho, že to nebude úplný propadák - zná jí celý svět, kde kdo o ní mluví a já dostávám poprvé příležitost značku, která je proslulá kvalitními a opravdovými BB krémy (ano, slovo opravdový je v textu úmyslně, protože řada značek BB krém v podstatě pojala jako "slabší" makeup a odklonila se tak od původní myšlenky).


Jako první, co mě po vybalení zaujme, je vůně. Maska úžasně voní a já po chvíli přijdu na to, že cítím medvídky Haribo :-) V ruce je jako želé - potvrzuje to, že se jedná o gelový produkt. Ke rtům přilne a na puse drží. A ano, opravdu v tu chvíli nebudete vypadat jako princezna, dcera z toho měla druhé Vánoce a ptala se, jestli tuhle srandu budu dělat častěji :-) 


Vzhledem k tomu, do jaké míry jsem nefotogenická a k tomu, že se nepředpokládá, že s podobným produktem budu vypadat dobře, rozhodla jsem se, že výjimečně ukáži i sama sebe na fotce. To, že budu vypadat jako blázen, se s takovou maskou předpokládá, takže to potlačuje fakt, že na většině fotek vypadám podobně i bez masky. Tentokrát je prostě ten šílený vzhled přijatelný vzhledem k okolnostem :-))


Takže, pokud bych shrnula, jaké jsou první dojmy z masky po vybalení a přiložení na rty:

- krásně voní
- dokonale přilne ke rtům
- obsahuje zlato a šnečí sliz
- pobaví celou rodinu :-) 

Co by měla dělat například podle e-shopu, kde produkty Missha prodávají: 

- pomáhá vyživovat a hydratovat hrubé a vrásčité rty. Extrakt ze šnečího slizu zaručuje hydrataci a výživu suchým a hrubým rtům. Speciálně navrženo pro tvar rtů. 
Použití: Přiložte masku na rty a nechte působit 15-20 minut. Poté sejměte a zbývající esenci vklepejte do úplného vstřebání.

Co dělala v mém případě: 
- chladila na rtech
- držela na místě, ani se nehnula
- po sundání rozhodně nebyla na rtech ani v okolí žádná esence, kterou bych mohla vklepat (maska nebyla zakoupena ve zmíněném e-shopu a její balení se od toho, který je v e-shopu prodáván, liší)
- rty byly jemné, hydratované, ale nebyly mastné a po chvíli jsme použila balzám na rty

Můj subjektivní závěr - maska je příjemná, výsledek ale není z mého pohledu až tak přesvědčivý, abych za ní chtěla zaplatit plnou cenu. Možná je to dáno tím, že se o rty starám průběžně a nejsou popraskané ani hrubé, tudíž výsledek nebyl tak viditelný. Rozhodně to není poslední produkt, který ale má pleť od Missha vyzkouší. Na ikonický makeup si totiž brousím zuby už hodně dlouho :-) 

Jaké jsou Vaše zkušenosti se značkou Missha? Poraďte, jaký produkt by stál za vyzkoušení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)