středa 6. ledna 2016

Zaostřeno na řasenky a séra na řasy

Nic tak neotevře oči jako řasenka. Vlastně stačí jen ta, aby obličej nebyl úplně "nahý". Celosvětově nejprodávanějším produktem jsou rtěnky, podle mých zkušeností ale prodám bezkonkurečně nejvíce řasenek. Najít řasenku, která neslepuju, řasy natočí, oddělí, nedrolí se, to je tak trochu detektivní práce. Postupně jsem se naučila sázet na jistotu. Pokud najdu řasenku, která mi vyhovuje, příliš neexperimentuji. I když, popravdě, zkouším je ráda :-) Bez čeho se ale už neobejdu, je sérum na řasy. Používám jej před samotnou řasenkou, nechám chvíli zavadnout a až na něj použiji řasenku samotnou. Často jej nanáším i na obočí jako péči na noc - nejsem majitelkou krásného hustého obočí, takže se mu snažím alespoň takto pomáhat.
Aktuální sbírka řasenek a sér na řasy
Protože Benefit patří mezi moje oblíbené značky, nemohla jsem vynechat jejich opěvovanou řasenku They´re real. Opravdu jsem se moc těšila, až bude doma a poprvé ji nanesu na řasy. Voní mi - parfemace je zvláštní, připomíná mi nějakou řasenku, kterou kdysi používala moje mamka a já jí tajně zkoušela. Má hodně zvláštní kartáček, na konci s bambulkou, kterou je možné nalíčit i nejjemnější řasy. A má tisíce příznivců. V mém případě se úplně o lásku nejedná. Řasenka má zvláštní texturu - pokaždé, když vytáhnu štěteček, náplň se za ním táhne. Štěteček jako takový mi také úplně nevyhovuje, a to mám obecně silikonové štětečky v oblibě. Mám ji ráda v případě, že chci dostáhnout dramatického vzhledu řas. Jako druhá vrstva už je dokonalá, ale použít ji jako jedinou řasenku v mém případě není to, co bych chtěla. A to jsem ji zkoušela se sérem i bez něho. I její odlíčení je trochu složitější. Nicméně, šanci chci dát ještě Benefit Roller Lash. 

Úplně jiná je MUFE řasenka Smoky Lash. Mám ji jen v miniverzi, ale už si brousím zuby na plnou velikost. A to navzdory její ceně. Klasický štěteček, který vezme každou řasu, udělá objem i délku. Po dlouhé době, dokonce letech, vytlačuje moji nejoblíbenější řasenku Celebrity. Palec nahoru a punc dokonalého produktu. Vzhledem k politice firmy Make up for Ever to byla tak nějak sázka na jistotu. 



Naprostý opak je z mého pohledu Volume Million Lash z dílny L'Oréal Paris. Z mého pohledu naprosto nevyhovující kartáček - široký, který nedokáže zvýraznit jednotlivé řasy, barva se mi obtiskává na víčko. Dostala jsem ji jako dárek, skončila v bagu na líčení a paradoxně, řada zákaznic ji má ráda. Tady se přesně ukazuje, že co vyhovuje jednomu, nemusí druhému a naopak.



Mojí stálicí je už několik let řasenka Celebrity Eveline Cosmetics. Vlastně to byl úplně první produkt, který jsem od této značky vyzkoušela a který mne přesvědčil. Silikonový kartáček nemusí vyhovovat každému, ale v mém případě mi sedl. Její cena je úplně někde jinde, než u předchozích řasenek, mám vyzkoušeno, že sedí i alergikům a těm, kteří mají citlivé oči. Zásadně ji používám s některým ze sér na řasy. Pro představu jsem kartáček částečně vymyla.

Stejně, jako v případě řasenky Million i řasenka Big Volume, především její kartáček, nebude sedět každému. Já osobně s ním pracovat neumím, ale osvědčil se mi u zákaznic, které mají kratší řasy.



Séra jsou samostatnou kapitolou. Bez mučení přiznávám, že jsem vyzkoušela jen séra Eveline Cosmetics. A zatím jsem neměla důvod zkoušet jiná. Sedí mi, plní, co od nich očekávám. Nejprve použiji sérum, nechám zavadnou a na něj nanesu řasenku. Řasy tak mají větší objem i délku. Jako noční péči používám i na obočí. Protože mám poměrně citlivé oči, na řasy na noc nepoužívám - ráno mám totiž pocit písku v očích. Pro ilustraci přidávám i foto, jak vypadají řasy v kombinaci se sérem. A ano, stejně, jako poslední dvě řasenky, prodávám v e-shopu. Vezměte ale, prosím, na vědomí, že tyto produkty prodávají desítky e-shopů. Nejedná se o snahu prodat více těchto produktů, ale ukázat, co mi v dekorativní kosmetice sedí. Navíc, ani já nedostávám tyto produkty zdarma od výrobce, ale platím za ně :-)




U řas osobně preferuji výraznější efekt :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)