úterý 5. ledna 2016

Tvářenkoví oblíbenci 2015

Cestu ke tvářenkám jsem si musela najít. A upřímně řečeno, navzdory vizážistickým kurzům, je to jeden z produktů, kterým se dá celé líčení úplně zazdít. Obzvlášť v případě fotomakeupů. Když je jí málo, tvář nemá na fotce hloubku, když hodně, z krásné slečny s pracným makeupem je Marfuška. Navíc, nanesená na špatné místo může z dokonalé tváře udělat doslova disproporční cosi. Navíc, najít skvěle pigmentovanou tvářenku, která nemá příliš třpytek, není prašná, je možné ji vrstvit a ještě má hezkou barvu, to je tak trochu kumšt. Tvářenek mám aktuálně jen několik. Všechno jsou to kousky, které se mi osvědčily. Ty ostatní šly už do světa, nemám tendence je skladovat a do bagu tvářenku, která se neosvědčila, prostě nedám. Na co se tahat s produkty, které nemají důvěru.

Nejoblíbenější tvářenkou, kterou používám nejraději a můžu ji dát v podstatě k jakémukoli makeupu a nejen sobě, ale i zákaznicím, je Benefit Rockateur. Nádherná šťavnatá barva, která obsahuje trochu lesku. Úmyslně nepíši třpytu, protože to prostě třpyt není. Je to lesk. Ale lesk, který nepůsobí jako highlighter, ale jako zdravá barvička pleti.Její textura je zvláštní. Není to klasický prášivý produkt, ale ani mastný. Je možné ji vrstvit, ale podle mé zkušenosti stačí opravdu jen na první dobrou. Je dokonalá a asi i proto už místy dřu o dno. 

Benefit tvářenky prostě umí. Další z mých oblíbených je Dandelion. Ideální odstín na zimu, kdy je pleť světlá. Na rozdíl od předchozího kousku je matná. Úžasně se s ní pracuje, je pudrová a podle potřeby je možné ji vrstvit. Já jsem ji koupila jako součást setu Dandelion a rozhodně jsem nesáhla vedle.

Třetí oblíbenec, se kterým si teprve přicházíme na chuť a byl také součástí zmíněné kazety Dandelion, je Posie Tint. Tekutý produkt, který je možné použít jak na tváře, tak i na rty. Na rtech mi přijde zbytečný - nedrží na nich, a to navzdory tomu, jak dobře je pigmentovaný. To ale bude zřejmě "chyba" na mé straně přijímače. Na tvářích vypadá hodně přirozeně, ale jen za předpokladu, že máte rychlé prsty, přesně víte, kam ve vašem případě tvářenka patří a umíte ji zapracovat. Upřímně, používám jej jen v případě, kdy si dělám No make-up make-up. Na BB nebo CC krém bez pudru je úžasná, dodá opravdu jen nádech zdravých tváří, který vypadá, že tam je přirozeně. Po rozetření a nanesení tekutého rozjasňovače ještě pro jistotu přetáhnu štětcem na make-up, aby byl efekt co nejvíce přirozený.
Nahoře Benefit tint, dole multifunkční produkt Makeup Revolution - ve skutečnosti jsou obě barvy "o kousek" sytější :-)
Dalším netradičním produktem, který je možné používat různě, je multifunkční líčidlo, které je vhodné i na tvář od Makeup Revolution. Sáhla jsem zřejmě po špatném odstínu, takže použít jde spíše jako rozjasňovač. Na první pohled vypadá jako příjemná světlounká růžová, ideální na zimu, na ruce je ale vidět, že je to opravdu hodně světlý odstín. A to navzdory tomu, že foťák barvy trochu "vyžral". Textura je hodně zvláštní, nechávám jej v bagu na líčení, ale používám opravdu jen zřídka.
Multifunkční líčidlo Makeup Revolution, cena 249,- Kč

Od Makeup Revolution mám ale ráda trio z konturovací sady. Bronzer používám ke konturování obličeje, je to studená hnědá, takže ideální. Rozjasňovač, který v něm je, je hodně teplý a má na můj vkus dost třpytek - nicméně se osvědčil u fotomakeupů, kde vypadá asi nejlépe ze všech rozjasňovačů, které používám. Tvářenka je na hodně snědou pleť, takže v tomto období nepoužitelná, navíc obsahuje hodně třpytu, takže ne každému sedne. Já ji na tváři mít nemůžu, ale při líčení v létě se mi u zákaznic opravdu osvědčila, takže je mezi oblíbenci právem.
Rozjasňující konturovací sada, odstín C04, cena 169,- Kč
Hodně ráda mám i tvářenku M.A.C - marná sláva, prostě i ty M.A.C umí. V tuhle chvíli mám v koupelně jen jednu, a to v odstínu Pinch Me. Pigmentace je úžasná, a to tak, že s ní musím mít hodně lehkou ruku. Barva je na denním světle z mého pohledu do růžova, v umělém osvětlení zase až s tónem do oranžova - takový chameleon :-) Mám vyzkoušeno, že více sedí lehce opálené pleti, než zimním bledulím, jako jsem aktuálně já. Nicméně, z košíčku v koupelně ji ani fakt, že ji teď nemůžu používat, nedostane :-) Nanáší se mi lépe konturovacím štětcem Hakuro, než tvářenkovým kozím kouskem.
M.A.C. Pinch me
Poslední kousek, který byl ale téměř prvním, je tvářenka Eveline Cosmetics Satin Blush v odstínu 06 Peach Beige. Jako jediná obsahuje jemně namleté třpytky. Jsou zlatavé, ale žádná divočina, naopadávají a na pleti nejsou nijak výrazné. Stejně, jako Rocky od Benefitu (jak své nejoblíbenější tvářence říkám), je použitelná v podstatě pořád a úžasně se mi s její texturou pracuje i na zralé pleti žen, které líčím. Je možné ji vrstvit, ale obvykle stačí opravdu jedna vrstva pro přirozenou šťávu tváří. 
Eveline Cosmetics Satin Blush 06 - cena 139,- Kč 
V bagu na líčení mám v podstatě od prvních dní i paletku, kterou jsem si objednala z Aliexpressu. Navzdory tomu, že jsem hodně opatrná v tom, co dám na pleť zákaznicím, tuhle paletku mi doporučila kolegyně vizážistka s letitou praxí. Zkoušela jsem dlouze na své pleti a až poté, co jsem se přesvědčila, že je vše OK, jsem zařadila i do bagu. Je prašnější, než kousky výše, ale výhodu spatřuji v tom, že jsem z ní opravdu schopná vymíchat odstín i pro zákaznice, kterým žádný z odstínů, co mám, nesedne. Nejraději ji používám při svatebním líčení, kde míchám tři odstíny - už v podstatě na jistotu. Nepamatuji si přesně cenu, stála asi 3 dolary a je z kosmetiky, kterou jsem z Aliexpressu vyzkoušela, to nejlepší. Například oční linky, do kterých mě kdysi někdo přesvědčoval, používám na poškrábané podpatky :-D Je to luxusní asfalt :-D 

Bez tvářenky už si make-up neumím představit. Kdybych měla vybrat jen jednu, budu se rozhodovat mezi Rockym od Benefitu a Satin Blush od Eveline - odstín mají hodně podobný, skvěle se s nimi pracuje, Rocky je možná o fous šťavňatější. Rozdíl je v ceně, a to poměrně velký. Ale bod navíc má Rocky za balení a texturu.

Jak jste na tom s tvářenkami vy? 

Poznámka: Žádný z produktů mi nebyl darován žádnou z uvedených firem. V případě Satin Blush Eveline cosmetics se jedná o produkt z mého e-shopu, který jsem si zaplatila

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)