pondělí 4. ledna 2016

Must have z Havlíkovy apotéky

Havlíkova apotéka zaznamenala v posledním roce doslova raketový úspěch. Přírodní, bylinné produkty, kdy většina z nich se pyšní recepturami minimálně z minulého století. S pletí, která je jako aprílové počasí, jsem neodolala. První zkušenosti s touto kosmetikou byly prostřednictvím internetových objednávek. Ne všechno mi sedlo, ale některé produkty se z koupelny nehnou. Minimálně proto, že moje pleť na ně nereaguje podrážděním a jejich vůně mi naopak dělá dobře. Vzbuzuje dojem bylinkové zahrádky ve vaší koupelně :-)
Dárkový balíček z Havlíkova e-shopu, který dostala moje mamka od našeho syna, Ranní maska a Bilinná osvěžující a hydratační voda
Prvním produktem, který mi skončil v koupelně, byla Ranní maska. A zůstala v ní. Právě dodělávám třetí balení a to další, které si pořídím, už bude v megavelikosti. První jsem vyzkoušela před létem, přes léto jsem nepoužívala a s podzimem se k ní opět vrátila. Podle výrobce by měla být na nočním stolku u postele a být tím prvním, co na pleť dáte. Po třech minutách stačí jen opláchnout a nanést oblíbený denní krém. Pleť má důkladně a do hloubky zbavit nečistot, které se v noci vyloučily na povrch pleti. To k popisu výrobce. Upřímně, nedokáži objektivně posoudit, nakolik pleť opravdu vyčistí, ale já budu prostě věřit, že ano. Navíc - jako start do dalšího dne je skvělá. Už jen pro svoji vůni, kde po mne převažuje levandule a mírně chladivý pocit na pleti. A po umytí je pleť krásně jemná a nacucaná. Osobně ji nanáším před čištěním zubů, následně ji smývám mořskou houbou. Podle nálady a stavu pleti pak ještě dočistím nebo nedočistím micelární vodou. I kdyby neměla účinky slíbené výrobcem, pro mě už k ránu patří a pleť se tváří, že je také pro. A v případě mojí pleti to je tak trochu malý zázrak a to se musí podporovat :-) Cena za 30 ml je 189,- Kč, za mega balení 150 ml pak 798,- Kč. 



Dalším produktem, který mám nejen v koupelně, ale tahám jej s sebou i v bagu s líčením, je Bylinná voda s rozprašovačem. Zjistila jsem totiž, že k fixaci make-upu mi sedí více, než speciální fixátory. Chválí jej i zákaznice, líbí se jim, jak voní. Já ji používám jednak v průběhu dne, například v práci, kde je suchý vzduch, na oživení make-upu, občas s ní večer přecáknu pleť, než jdu spát, ale osvědčila se mi i v případě, kdy byla pleť podrážděná po chemickém peelingu. Na "popálenou" kůži byla hrozně příjemná. Balení je o velikosti 200 ml je téměř nekonečné. A ještě jeden tip - dcera má vlnité vlasy, které se jí hodně knotí. Rozčesávání je tak občas oříšek. Zjistila jsem, že voda funguje i jako super rozčesávač :-D Zřejmě to nebylo cílem výrobce, ale funguje :-))) Z mého pohledu jednička a další stálice. Cena za 200 ml je 235,- Kč.

Není to tak dlouho, co jsem vypotřebovala další z Havlíkových produktů, a to Bio Český krém pro vytíženou pleť ZDE. Ten pro změnu voněl po meduňce. Používala jsem jej jako noční krém. Opět produkt, kterému se pleť nebránila, ale mám pocit, že už potřebuji trochu silnější kalibr, mimo hydratace a sem tam vyhojení nějakého neduhu i trochu vypnutí pleti. Každopádně, byl fajn i ve chvíli, kdy se pleť bouřila a jeho cena za 30 ml je více než příjemná. 

Na jeden produkt jsem při focení zapomněla a dofotila následně. Důvod je jednoduchý, jedná se o výrobek, který používá dcera (čti já jej používám při mytí dcery). Jedná se o No Poo vlasové tonikum. Používá se místo šamponu, je přírodní a tak nějak mi to v případě mojí dcery dává pocit, že pro její vlásky dělám to nejlepší, co můžu, nezatěžuji je chemií. I když, občas i klasický dětský šampon používá, protože mám pocit, že třeba na bramborovou kaši a omáčku ve vlasech je No Poo krátký :-) Je to naprosto nestandardní způsob mytí - nepění totiž. Já mám vlasy melírované, takže v mém případě se nejedná o produkt, který by mi sedl, ale v případě dcery mám pocit, že je opravdu super. A když místo kondicionéru použiji havlíkovu vodu, je efekt úžasný! Cena za 200 ml je 280,- Kč.


Dárkový balíček, který je na hlavním fotu, mi byl jen dočasně zapůjčen. Dostala jej maminka pod stromeček a já tiše závidím, protože mimo oblíbené masky jsou v něm i mýdélka, která nejsou na e-shopu Havlíkova apothéka k mání, navíc i sůl do koupele a nechyběly ani vzorky. Cenu nevím, nepídíla jsem se, ale uloupila jsem z něj jeden vzorek - Krásnou slečnu. Byl ale tak malinký, že k tomu, abych koupila plné balení, mě nepřesvědčil :-D 

Každopádně, v nejbližší době mě čeká další objednávka v e-shopu, je třeba totiž využít vánoční kupon se slevou :-D 

1 komentář:

  1. Od Havlíka jsem též vyzkoušela masku a krém Krásná slečna. http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2016/01/havlikova-prirodni-apoteka-jeho-krasna.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)