neděle 3. ledna 2016

Micelární vody a favorité mezi nimi

Micelární vody doslova zaplavily trh. Jen v e-shopu jich mám na výběr celá řada. V podstatě ikonou mezi nimi je bezesporu micelární voda Bioderma. Z mého pohledu právem, ale na zoubek se jí ještě podíváme. V koupelně mi teď aktuálně stojí micelární vody tři, které střídám podle toho, jak se zrovna chová moje pleť.
Zprava micelární vody: Garnier, Eveline Cosmetics, Bioderma
Micelární vodu od Garnieru, která je považovaná za v podstatě totožný produkt, jako růžová Bioderma, jsem koupila v Itálii. Nechtělo se mi s sebou na cesty tahat aktuálně načatou micelární vodu od Biodermy a tak nějak jsem i chtěla vyzkoušet, zda o několik levelů levnější micelární voda opravdu splňuje to, co Bioderma.
Na pleti velký rozdíl mezi růžovkami nevidím. Makeup stáhnou, pleť dočistí. Zádrhel je ale v případě očí. Zatímco ty můžu bez váhání odlíčit v případě potřeby růžovou Biodermou, ale nevadí jim ani moje oblíbenější zelená (na snímku není, před svátky jsem vypotřebovala a ještě nedoplnila), růžová Garnier mi na očích dělá paseku. Nepálí, oči s ní odlíčím, ale ráno je mám nateklé. A to tak, že hodně. Stejný efekt měla i v případě očí mojí maminky. Takže ji používám na dočištění pleti, v bagu na líčení zákaznic jí nenosím - razím zásadu, že když něco nesedne mojí pleti, která si hodně vymýšlí, nebudu riskovat u zákaznic. Do koše určitě nepoletí, ale nejsem přesvědčená o tom, že si ji koupím znovu. Na cenu si nevzpomínám, ale byla hodně podobná té, za kterou se prodává u nás.
Složení Garnier

Už několik týdnů testuji micelární vodu pro smíšenou až mastnou pleť Eveline Cosmetics. Tu zatím na trhu nehledejte, na e-shop v mém případě zatím zařazená není. Jsem ve fázi testování a až na tomto základě se rozhodnu, zda ji vůbec zařadím. Na odlíčení očí z mého pohledu ideální není. Na rozdíl od Garnieru sice neoteču, ale zase neodličuje tak pohodlně, jako Bioderma. Navíc, na odlíčení očí používám raději dvoufázový olej. Pleť má zmatňovat, nejsem majitelkou klasicky mastné pleti, takže to neposoudím, ale rozhodně nevysušuje a opravdu mám pocit, že čistí dobře. Na konečný verdikt si ještě musím já i micelární voda počkat :-)
Složení Eveline Cosmetics

Klasikou mezi micelárními vodami je zmíněná Bioderma. V tuto chvíli mám v koupelně jen malou verzi vhodnou i pro citlivky, kterou jsem dostala jako dárek k jinému produktu v lékárně. Pleť po jejím použití není vysušená, poradí si i s očním make-upem, nepálí do očí. Nicméně, v tomto případě mám raději zelenou verzi, kterou kupuji na litry :-))) Pleť po ní mám opravdu čistou, nepřesušenou a navíc ve chvílích, kdy je na pleti nějaký problém, vidím, že není zelená jen tak pro barvu, ale že rozdíl mezi ní a růžovou verzí opravdu je. Z mého pohledu je to opravdu favorit, který se z koupelny jen tak nevystěhuje.
Složení Bioderma
A ještě jedna technická - v článcích opravdu zmiňuji e-shop, který provozuji. Nicméně, pokud nejsem o produktu, který prodávám stoprocentně přesvědčená a nesedí mi, nebudu jej doporučovat ani zde. Blog je především o kosmetice, kterou používám a k té patří i produkty z mého e-shopu. 

Děkuji za vaše komentáře a zkušenosti :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)