úterý 12. ledna 2016

Malá hitparáda štětců

Vzpomínám, když jsem začínala s líčením, společnost mi dělal jeden plochý štětec na make-up z drogerie a klasický houbičkový aplikátor na oční stíny. Dneska už moje sbírka čítá podstatně více kusů a nepočítám, kolik peněz už jsem za štětce vydala. Zjistila jsem totiž, že pokud nanesu podklad vhodným štětcem, bude vypadat jinak, než když do něho jdu prsty. I když ani to nevylučuji, jen já mám raději kvalitní štětec. V pásu na štětce mám sbírku rozsáhlou, na denní líčení já sama používám štětců jen několik. 




První ze štětců, které mi přijdou ráno pod ruku, jsou ty na make-up. V tuto chvíli preferuji dva. Hakuro H50 a Zoeva Stippling 125. Druhý zmíněný mám momentálně raději. Zatím co Hakuro je spíše na dokonalejší pleť, stippling se dostane k mezi nerovnosti pleti, navíc lehkým pohybem na konec udělá krásný přirozený efekt. Kupovala jsem v Douglas v Německu za příjemnou cenu :-) Nicméně, Hakuro mi dělá společnost už rok a nanášení je s ním neuvěřitelně snadné. Ráda používám i Real technique (na oficiálních stránkách jsem už nenašla), který pomůže s make-upem v záhybech kolem nosu a navíc je úžasný na konturování mastnou paletkou. 


Následují štětce na suché přípravky. Úžasný štětec na konturování, ale i tvářenku od Hakuro H14, na který nedám dopustit. Menší nadšení musím projevit v případě dalšího Hakuro štětce, na tvářenku, H21, který zelená - tedy kozí chlup, z něhož je, zelená. A evidentně se nejedná o moji chybu, tuto stížnost jsem četla na více místech. To, že pouští chloupky, to bych mu odpustila, ale ta zelená opravdu nevypadá dobře :-( Třetím a z mého pohledu pro změnu fajn štětcem je Hakuro H55. Na pudr super, ale upřímně, za cenu 309,- Kč si možná s pudrem poradí i štětec z drogerie. Nezkoušela jsem, používám od začátku tento a nemám důvod měnit.

Štětce na oční stíny si vybírám. Mám jich celou řadu, napočítala jsem jich 12 :-) Nejraději ale mám štětce Vizart štětce. Jsou z "dílny" vizážistů Evy Vodňanské a Pavla Bauera, což je samo o sobě jistota, že budou skvělé. Nejraději mám štětce S17 a 19. Stíny, které s nimi naberu, v nich zůstanou, neopadávají z nich, štětce nepráší. S19 je na precizní nanášení, S17 je schopná, pokud máte lehkou roku, pomoci i s blendingem - není k tomu určení, ale já jej klidně vezmu a udělám si s ním i konturu obličeje. Je skvělý. A úžasné jsou i ceny, kdy je kvalita bohatě převyšuje. Nepoužívám jen na líčení sama sebe, ale jsou to nejčastěji tyto dva štětce, které zákaznice cítí na svých víčkách. Navíc, drží nádherně tvar. A jak se dočtete za chvíli, není to samozřejmost :-(

Na korektor jsem dlouho používala také štětec Hakuro. Celkově, na Hakuro jsem četla výborné recenze. Po jejich zakoupení jsem byla nadšená, některé ale po roce už dosluhují. Možná, že je příčinou frekvence používání a mytí, ale některé už dneska nemají svůj tvar. Mezi nimi i štětec na korektor, který by měl být plochý, rovný, místo toho z něho začíná být "huňáč". Škoda, byl perfektní. Od štětce ale čekám, že se mnou zůstane déle, než rok, obzvlášť, když je to syntetický chlup. Jen tak, pro radost, jsem kdysi hodila do košíku růžový štětec Essence. A používám ho stále a ráda. Drží. A je růžový :-D Dva jasné argumenty pro :-)) Stál asi 80,- Kč (nevím přesně) a za ty peníze super služba.

Každý, kdo dělá gelové linky, ví, že najít ideální štěteček, to je boj! Mám štětce ploché, skosené, úzké... Věřte, že jsem zkoušela kde co a objednávala a objednávala, jen abych měla štětec, se kterým ty linky prostě budou s velkým B. Našla jsem opět u Zoeva. Je pevný, skosený, ale opravdu malinký. Na glitry na oči se zase jako ideální ukázal štětec MUFE. Asi by se daly aplikovat i jinými, ale tento mi vyhovuje nejvíce: ideální délka chlupu, rozměr i délka rukojeti.
Nevím, proč oba štětce vypadají na snímku tak "rozdrbaně" :-D Ve skutečnosti nejsou, zřejmě špatně uschly po vymytí.
Na samotný článek by mohlo být i hledání ideálního štětce na úpravu obočí. V setu mám tři. M.A.C., Hakuro, Zoeva. Zoeva je z mého pohledu nejlepší - krátký a velice pevný chlup. Hakuro, bohužel, ztratil tvar, štětinky se rozjely a udržet s ním pak tvar obočí je opravdu nadlidský výkon. Škoda, provázel mě rok. Štětec od M.A.C. nakonec používám hlavně na spodní linky. Co od M.A.C. používám ale často, je spirálka, která je součástí tužky na obočí. I tu mám v ruce denně :-) Není nutné mít ji od této značky, ale když už na tužce je.... :-)
Zoeva a M.A.C.
Poslední štětec není nutnost, je to vychytávka. Nevím o žádné jiné firmě, která by ho měla v nabídce, ale možná se pletu. Setkala jsem se s ním u paní Vodňanské. Je to štětináč, ale funguje jako guma :-D Neptejte se, jak je to možné, nevím, ale slouží na odstranění obtisků řasenky. A funguje.

Není rozhodně nutné mít všechny štětce, které uvádím. Už vůbec není nutné mít od uvedených značek. Vybírala jsem ale ty štětce, které mi prošly rukama a používám je v podstatě denně, mám je v koupelně. Štětce, které používám na "větší" líčení, ať už své nebo zákaznic, nemá asi smysl představovat. Já v tuto chvíli dávám palec nahoru štětcům Zoeva, které jsou opravdu skvělé, a Vizart, kde je prostě znát, že je prodává vizážista. Hakuro štětcům ještě dávám šanci, nejsou drahé (i když nejlevnější také ne), sloužily rok. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)